sâmbătă, 26 aprilie 2014

Sociopatia și rețelele de socializare

Am ajuns la un subiect destul de des discutat. Ce corelații se găsesc între sociopatie și mult-cunoscutele rețele de socializare? Răspunsul vi-l dau chiar eu, Sociopatul, un punct de vedere prin care vă puteți da seama în se măsură mă influențează rețelele de socializare și modul în care-mi adâncesc această afecțiune.

Rețelele de socializare le-am descoperit cu mulți ani în urmă, nici nu mai știu cu ce rețea de socializare a început toată nebunia asta care numai socializare nu-i, de fapt. Am folosit atâtea rețele de socializare încât nici nu le mai știu numele, mi le amintesc doar pe cele arhicunoscute și pe cele „destul” de cunoscute, deci nu cred că are sens să le mai enumăr aici.

Ca sociopat, rețelele de socializare îți oferă multe oportunități: reprezintă medii propice de manifestare liberă a trăirilor, exact așa cum îți dorești, iykwim. Pe scurt, te poți da așa cum vrei și poți poza în ochii altora exact cum dorești. Am făcut asta mai multe de zece ani și mi-a plăcut al naibii de mult să mă distrez cu străinii. Vorbeam în engleză cu oameni din toate colțurile lumii și mă dădeam de fiecare dată cine vroiam. Culmea este că închizând acea pagină a browserului reveneam la viața mea, în care prefer să tac și să îi privesc pe ceilalți de pe margine. Deci, din punctul meu de vedere, rețelele de socializare nu fac altceva decât să îmi adâncească sentimentul de sociopatie în care am început să mă complac.

E foarte bine să stai în fața calculatorului și să rămâi în sociopatia ta. Cu atât mai mult cu cât te poți manifesta așa cum nu ești, exact cum îți dorești și te poți reîntoarce la viața reală, rămânând în sociopatie.

Ar mai fi multe de spus, dar nu mai am chef să scriu, nu mai am chef să dau explicații.


Cu indiferență,
Sociopatu